joi, 17 octombrie 2013

Vremurile de pe urmă

 Atâția morți vii, îi văd umblând pe stradă. 
 Ști ? Sunt și eu cu ei, prea distrași să vadă 
 ... ai lor semeni sunt exterminați de răutate, 
 pervertiți de păcate, la capăt de umanitate. 
 Să te rogi pentru aproapele tău căci și eu, 
 și eu am să mă rog pentru tine zi și noapte 
 ... doresc să fac un tot întreg și să plecăm. 
 Asemeni fiului risipitor tre să-ngenunchem, 
 nu vă faceți griji, totu-i trecător... și efemer. 
 Credința te face desăvârșit pe pământ și cer 
 ... cer să nu mai avortați din suflete frumosul, 
 Căci templu-și face hidosul din sufletul nostru. 
 În lipsa pocăinței, în favoarea disperării, suferinței, 
 oameni mici ne vom chema la plinirea rugăminții ! 

"Fiţi, dar, voi desăvârşiţi, precum Tatăl vostru Cel ceresc desăvârşit este" Matei 5,48

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu