luni, 21 ianuarie 2013

Abuz de tăcere

 Tu, faci abuz nebun de orgoliu
 ... sufletul meu sedat e în doliu.
 Cu-n picior în prăpastie... departe,
 Deformez realitatea cu licoare aparte !
 
 Sufletul meu e un oraș de degenerați
 ... spitalul de nebuni rupe fiece porți.
 Orașul ăsta este o fantomă disperată,
 Vezi, ai senzația că e vie, dar e moartă !
 
 De mii de ani e cu mine, chiar nu există,
 Mi-am sacrificat mintea și iubirea cinic
 ... vreau să plec în absurd, să-nebunesc,
 Sunt singur și labil psihic, acum ia și joacă !
 
 Stau deasupra piramidei și privesc tăcut,
 E plin de lei ce au ragnet mut și-s sărăcii.
 Eu sunt apa instabilă, explodez de stânci,
 Sunt în fiecare dintre voi, vă am, v-am vrut !

6 comentarii:

  1. "Hic sunt leones !" pare a zbiera un suflet chinuit de orgolii si idealuri anihilate in taceri. Tu spui sa ne ferim... Oare ?

    RăspundețiȘtergere
  2. nu stiu daca ma crezi dar eu sunt profund indragostita de modul tau de a scrie.
    bafta !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt mai mult decat incantat sa aud asta, iti multumesc frumos pentru apreciere ! Deasemenea, bafta !

      Ștergere
  3. va am, v-am vrut

    cat de frumos!

    deci destinele pot fi si implinite :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti place. Nu te contrazic in privinta destinelor !

      Ștergere